بهترین کار اینه به پزشکت اطلاع بدی یا یه سر بری پیشش
من دوماه قبل سرکلاژ شدم
همین حالتهارو دارم ولی بدن با بدن فرق داره حتما با دکترت مشورت کن
علت اصلی پایین اومدن سرویکسم هست گفت استراحت مطلق باید باشی
من واسه درد واژن دراز میکشم به چپ و بالشت کوچیک بین پا میزارم کم کم خوب میشه ولی سفت شدن شکم نداشتم 0
حالت تهوع با بعضی قرص ها ایجاد میشه توجه کن ببین علت کدوم هست
اگر علائم دیگه ای نداری یا سرکلاژ و بارداری پرخطر نداری احتمالا بچت بریچه و اون که روی مثانه اته و سفت میشه پاهاشه و تهوع هم بخاطر اینکا دست و سرش زیر معدته.
بازم بنظرم یه مشورت با دکترت بکنی و سونو بد نیست.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.