۳ پاسخ

تا اون موقع ۳ کیلو میشه کافیه
با لیدی میل پف الکی نده به بچه
وزن تولد مهم نیس، وزن گرفتن بعدش مهمه عزیزم

اگه مشکل قند نداری حتما بستنی بخور.سمنو و حلیم هم عالیه

اره بخور لیدی میل شاید بیشتر بشه

سوال های مرتبط

مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 ۸ ماهگی