۷ پاسخ

این کاناله تو روبیکا خیلی خوبه واسه کمکی ایده غذایی برنامه هم بخوای میده
@komaki_koudake_man

تصویر

من5ماه و15روزگی شروع کردم

شروع کن منم الان دوماهه دارم غذا بهش میدم

من دکترم گفت دو هفته دیگه شروع کنم. ولی من امروز شروع کردم

پایان ۶ماهگی بایدشروع کنی

یاخدا خب خودت شروع کن دیگه من از ۴ ونیم ماهگی شروع کردم قبلا روزی یک قاشق مرباخوری یک وعده میدادم بعدش دو وعده کردم الانم دوقاشق مرباخوری دو وعده کم کم سه قاشق میکنم

عزیزم از بعد از واکسن ۶ ماهگی میتونی

سوال های مرتبط