خانما هر چند وقت یکبار سونو دادن مجازه؟؟

۷ پاسخ

میگن هر چی کمتر باشه بهتره

اشعه نداره ک ضرر داشته باشه
من بارداری اول مجبور بودم هر هفته برم

من تقریبا هر ده روز میرم
چون تکوناشو حس نمیکنم دلم طاقت نمیاره،نمیدونم حالش چطوره
سرچم کردم نوشته ضرر خاصی نداره چون اشعه ی ایکس نداره اما بهتره زیاد از حد نری

من دلم میخواد یه دونه دستگاهشو بخرم بزارم خونه هر لحظه دلم خواست ببینم چطور خوابیده 😂

بخدا اگر سونو ضرر نداشت من مدام میرفتم واسه سونو🤭
چون سونو ضرر داره واسه همین تایمی که دکتر میگه باید رفت که اونم محدود و طولانیه

من شنیدم که زیاد خوب نیست

من که دلم میخواد یدونه بخرم بذارم خونمون هردقه برم نگا کنم🤣

سوال های مرتبط

مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دُریس🫀🌊 مامان دُریس🫀🌊 روزهای ابتدایی تولد