بستگی ب دکتر داره بگه کی بیا
بمن گفت نیا تا ۲۸هفته که جواب ازمایشتو بیاری
من ماهی یبار میرم داروهام ک تموم میشه باید برم تا دوباره برام نسخه بده ینی خود دکتر داروهامو قد یماه برام مینویسه ک مجلور باشم ماه بعدشم برم 😂
ولی معمولا از ۳۰ هفته میگن هر هفته نوار قلب بیاید بگیرید
که میشه از زایشگاه گرفت
دکتر خودش میگه کی بیای
بستکی به شرایطت بهت نوبت میده
ماهانه
تا ماه هشتم همون ی ماه ی بارو میرم بعدش لازم بدونه دکتر میگه دو هفته ی بار بیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.