۱۳ پاسخ

بنظرم این چیزا الکیه چون بچه ب وقتش راه میفته

والا من نگرفتم ، چون دو سه تا مامان دیدم اینجا گفتن که بچه هاشون باهاش بدجور خوردن زمین و دستشون شکسته ، دیگه راستش خیلی ترسیدم بگیرم ، پسرم خودش دقیقا شب تولدش راه افتاد

به نظرم امنیتش خوب نیست مگه اینکه خودت دائم پشت سرش باشی

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

الکیه بخدا
پسر من ی ماشین داره اونو هل میده
یا بند رخت هل میده باهاش میره

چقدر گرفتی

من دخترم از پنج ماهگی که کنار دیوار دستش میگرفت می ایستاد تا ده ماهگی که مستقل راه افتاد مدام با واکر راه میرفت
خیلی خوب بود
الان هم مدلشو حالت اسکوتر کردم
واسه دختر من میز میشه اسکوتر هم میشه

به نظرم بیافته با این. بدتره

بنظرم با اینکه همه میگن روروئک منسوخ شده اون امنیتش بیشتره تا واکر

دختر من از ۶ماهگیش با واکرش بازی میکنه و‌الان هم باهاش راه میزه..خیلی سرگرمیه خوبیه

نه به نظرم یه چیزه دیگه بخر واکرنهایت تا۱ماه به کارت میادبعدازاون بایدبره انباری

نه خوبه
من بابام برای دخترم درست کرد

سوال های مرتبط