یه روزه ولی اگه شربتو بخوری و بیاری بالا باید بری روز بعد انجام بدی
من دیروز رفتم
آزمایش خون ازم گرفتن با ادارار بد یه پودر بهم دادن 1ساعت بد دوباره خون گرفتن بد گفتن 1ساعت بد دوباره باید آزمایش بدم کلا 3بار هر یه ساعت 1بار همرم ناشتا
من دیروز انجام دادم
حالا بستگی داره دکترت چند مرحله ای برات نوشته باشه
من یک ازمایش خون ازم گرفتن بعد شربت گلوکز ۲ تا بطری خوردم ۳ مرحله ازم خون گرفت یک ساعت یکبار
ولی یک خانمی اونجا بود دکترش براش نوشته بود یک بطری گلوکز خورد و اینکه بعد از خوردنش هم ۲مرحله ازش خون گرفتن
یکی هست ۳ مرحلس یکی هست مثلا من یه ادرار یه قبل صبحانه یه دو ساعت بعد صیحانه بود چون قندم بالا بود دکتر آب قند رو برام حذف کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.