۱۹ پاسخ

قشنگه عزیزم 🌻

افرین عزیزم خیلی خوبه

عالیع

عالی شده
خدا قوت
تولدش مبارک
😘😘😘😘

چه مامان هنرمندی آفرین

کاش طرز پخت کیک یاد بدی بهم عالی درس کردی

عالیه عزیزم خسته نباشی ♥️

اگه بدون کلاس رفتن و دفعات اول هس عالیه 😍

خامه کشی فقط تمرین تمرین
من دوره اش رو رفتم یه تایمی خیلی اینکار رو میکردم الان بعد چند سال انجام ندادم واقعا سخته برام برا مناسبتا

عااالیه همچی 🤩🤩🤩فقط زیادی شلوغه عزیزم

عالیه خیلی نازه 🥰😍

چقد حسودن مردم

عالیه😻

عالیه عزیزم

خامه کشی ضعیفه

بدنیس

https://rubika.ir/post/tDbQyCCEsl

الان کنجکاو کردید ک بریم روبیکا؟؟؟؟👎👎👎

عکس باز نمیشه

پس چرا عکسش نیومد

سوال های مرتبط