۱ پاسخ

عزیزم سعی کن زیاد تو گهواره اینا بچه رو نزاری چون تکوناش باعث میشه بدتر بشه رفلاکسش . فقط شیر کم کم بده بچه رو ایستاده چند دقیقه نگه دار بره پایین برنگرده شیر آروغشم حتماً بگیر قلقش باید دستت بیاد رو‌شونت نزد بعدش بزار رو سینه رو پات بزن پشتش انقدر تا بزنه چنددقیقه طول می‌کشه معمولا تا ده ولی میزنه اونجورم نزد بزار رو پات محکم نگهش دار به کمرش فشار نیاد صاف نگهش دار بزن پشتش بلخره میزنه . اینجور مواقع ببرش حمام خسته ش کن بیارش قنداق کن بخوابه

سوال های مرتبط