تنها سختیش اینه که چند ساعت قبل عمل نباید بچه شیر و غذا بخوره
بعد که میاد تو بخش پرستار به ما گفت حتی خواست تو تخت بشینه یا غلت بزنه و رو شکم بخوابه بذارید راحت باشه
من یادمه همون روز خیلی گریه کردم ولی بخدا خیلی راحته نگران نباش
ان شاالله عالی بگذره براش
راحت ترینه.نگران نباش
اهورا هم ۶ماهش بود بردم عملش کردم.
خیلی برای مادر سخته...
ولی میگذره عزیزدلم.
ب نسبت بقیه مشکلات،عمل راحتیه...
پسر منم این عمل رو کرده اصلااااا نگران نباش خیلی عمل راحتیه
کلا ربع ساعت شد بعدم اصلا درد نداشت الهی شکر
ان شاء الله عملش راحت باشه
نگران نباش عزیزم
توکل به خدا گلم انشالله راحت میگذره🌸🌱
ان شاءالله ب خیر و سلامتی عملشو پشت سربزاره عزیزم
منم از الان خیلی نگران پسرمم چندوقت دیگه باید عمل شه 😞
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.