۷ پاسخ

وای پسر منم اونطوری بود موقعی که با قطره چکان میدادم میریخت بیرون همشو خدا خیرش بده یکی از مامانا گفت بریز سر شیشه شیرش بده بمکه با این روش خورد بعد اونم زودی شیرشو میدم البته موقعی بده که کاملا گرسنس نه اینکه معدش پره این روش نشد طعمشو عوض کن

عزبزم مارک ویواکیدز بگیر برپایه اب هست

یا طعمشو دوست نداره یا طعم دار دوست نداره یا با قطره چکون نده با سر شیشه بده، ولی حتما بده

قطره کامویت بده عالیه

حتما حتما قبل شیر بده ینی صبح‌ناشتا بده اصلا بالا نمیاره

من میخوابید توی خواب بهش میدادم با احتیاط و کم کم

دقیقا پسر منم همیجوره دیگه ندادم بهش

سوال های مرتبط