من هفتم پایینه ولی این درد دارم انگار یکی با مشت زده و استخون واژنم له کرده 😥 این درد از کی برا شماها شروع شد؟
اره منم همینجور بودم همین الانم که زایمان کردم همینجورم
انگار یه استخون تو واژنم شکسته اس
چند هفته دیگه با دردای جدید آشنا میشین🫠
😂😂😂یعنی حاملگی فقط شاخ در نیاوردیم
من میمیرم زنده میشم بخصوص اگر دراز بکشم بخوام پاشم انگار زخم داره باز میکنه واژنم
وای نگو انگار داره کنده میشه
بله همه مثل همیم🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.