اگه شکم مادر خیلی بزرگ نشه یعنی رشد بچه مشکل داره؟

۲۲ پاسخ

نه ربطی نداره

میگم عزیزم کالسکه گرفتی؟

دکتر رفیعی چی گفته؟

نه

هیچ‌ربطی نداره

نه ربطی به شکم نداره

منم شکمم کوچیک بود به حدی که دکتر شک کرد سونو داپلر نوشت برام اما خب اون پزشکه وظیفشه از هر لحاظ بررسی کنه تا مطمئن بشه خیالش راحت باشه ،اما من هنوزم گاهی با لباس بیرون نمیفهمن باردارم با اینکه هفته های آخرم نگران اندازه ی شکم اصلااااا نباش بدن ها متفاوته

ن من ماه هشتمم تازه دارم شکم درمیارم

نه عزبزم من تا همین چند هفته پیش شکمم کوچیک بود

نه ربطی نداره
ولی من حس میکنم برم ماه نهم بچها دیگ توشکمم جاشون نمیشه🤦‍♀️🤦‍♀️چون قبلشم لاغربودم

نه اصلا ربطی نداره

چی گفت مگه دکترت؟
خیلی کوچیکه شکمت؟
مال منم کوچیکه استرس رشدشو دارم🤕

نه یعنی مادر خیلی خوش بحالشه

نه عزیزم منم تا الان هیچی شکم ندارم ،ولی قد و وزن جنین خیلی خوب بوده خداروشکر حتی وزنش از حالت نرمال یکم بیشتر بوده

نه ربطی نداره
وزنش ۱۳۰۰بود دکترم گفت عالیه چون بچت داخل پهلوته

ولی هرکس میبینه فک میکنه ۵ماهه هستم

نه اصلا من حتی وزنم بالا نرفته ولی بچم وزنش خوبه

نهههههه اصلا ربطی نداره
الکی نگران نکن خودتو

اصلا ربطی نداره یکی وزنی که توی سونوها مینویسن مهمه یکی جفت

میگن ربطی نداره

نه اصلا ربطی نداره

نن اصلنن و اصلن شکم مادر ربطی ب رشد جنین نداره الکی خودتو نگران نکن
دوم این ک من خودم تا اخر ۷ اصلن معلوم نبود باردارم یهو تو اول ۸ ی شکم گرددد ازم نمایان شد

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ترانه و گل پسر مامان ترانه و گل پسر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی