مامانای گل اشکال نداره ۱۲هفته و ۱روز برم ان تی

۹ پاسخ

نه خوبه منم ۱۲ هفته و یک روز برام نوبت زده

نه خیلی هم عالیه

نه چه اشکالی من دوازده هفته رفتم

اره برو
من ۱۲ رفتم انتی شد ۱۲ هفته ۴ روز

من دقیقا همین روز رفتم انتی

اره گلم خوبه برو

ن خوبه من ۱۲ هفته ۲ روز رفتم

منم ان شاءالله میخوام دقیق ۱۲هفته برم
چون میگن تاریخ انتی یهو میبینی چن روز جلوتره

نه چ اشکالی من دوازده هفته و سه روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 ۷ ماهگی
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته هفدهم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته هجدهم بارداری