نه خوبه منم ۱۲ هفته و یک روز برام نوبت زده
نه خیلی هم عالیه
نه چه اشکالی من دوازده هفته رفتم
اره برو
من ۱۲ رفتم انتی شد ۱۲ هفته ۴ روز
من دقیقا همین روز رفتم انتی
اره گلم خوبه برو
ن خوبه من ۱۲ هفته ۲ روز رفتم
منم ان شاءالله میخوام دقیق ۱۲هفته برم
چون میگن تاریخ انتی یهو میبینی چن روز جلوتره
نه چ اشکالی من دوازده هفته و سه روز رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.