۱۰ پاسخ

من رایمان اولم ۳۵ هفته ساعت ۳ نصف شد کیسه آبم ترکید.این زایمانمم که سرکلاژم دکترم قرار ۳۷ هفته بخیهامو باز کنه ببینم چند هفته زایمان میکنم

من از کوه بالا رفتم😪
۸ ماه بدنیا اومد خیلی سخت بود ولی ماشالله الان رشدش عالیه

من ۳۷و دو روز بودم

ماما من میگه بهترین زمانش ۳۷یا ۳۸ هفته اس چون هم بچه زیاد درشت نیست زایمان راحت تره هم اینکه بچه کامله دیگه

40 هفته و 4 روز زایمان کردم

من انقباضاتم شروع شد ۳۸هفته زایمان کردم کیسه آب و خودشون پاره کردن برام

من 38 هفته زایمان طبیعی کردم.... بدون مشگل فقط حالت تهو داشتم همین.... دوستتم 36 هفته بدون مشگل زایمان کرد

من سر اولی ۳۸ و ۶ روز زایمان کردم دهانه رحمم باز بود
سر دومی ماما داشتم خودم خواستم قبل ۴۰ زایمان کنم

فک نکنم به همه زایمان های قبل 39 هفته با مشکل بوده باشه
من بارداری اولمو تو 38 هفته زایمان کردم دردم گرفت زایمان کردم

خواهرم ۴۲ هفته🫠 دکتر هم گیر داده بود ک حتما باید طبیعی زایمان کنی

سوال های مرتبط

مامان رستام✨ مامان رستام✨ هفته سی‌وپنجم بارداری