۸ پاسخ

عزیزم غربالگری اول جنسیت صد در صدی نیست توی انومالی صد در صری میگن

قبل ۱۵ یا ۱۶ هفته قطعی نیست جنسیت با احتمالات میگن

بستگی به جایی که‌میری داره‌من احسان یزدانپناه که میرم به همه جنسیت صددرصدی میگه تو ۱۳ هفته

من رفتم انتی حتی احتمال هم نداد

کجا نوبت داری
احسان یزدان پناه میگه جنسیتو

عزیزم شما میخای برید پیش کدوم دکتر میشه شمارش رو برا منم بزاری آخه پیدا نمیکنم دکترم فقط یه فامیلی داد یزدان پناه الان میزنم اینترنت دو نفرن یزدان‌پناه

۱۶هفته مشخص میشه

جنسیت نمیگن بهت

سوال های مرتبط

مامان مامان نوتلا🧸🩵 مامان مامان نوتلا🧸🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هیرکان مامان هیرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته دهم بارداری