۷ پاسخ

۶ماه، خونریزی طبیعی بود ولی به شدددت درد داشتم، دو سه ماه بعدش اوکی شدم

دقیقا ۵ ماه بعد زایمان
مقدار خونریزی هم معمولی بود

۶ ماه بعدش آره دو سه ماه اول خیلی شدید بود

۴۰ روز بعد
مثل همیشه بود

بعد از یک ماه یا ۴۰ روز بود فک کنم،مثل همیشه بود

بعد چهار ماه؛
بدترين پريود عمرم

من هر ماه مثل روال قبل شدم تا 30 روز خونریزی لکه داشتم بعد 30 روز شدید شد ک حساب پریود بپذ

سوال های مرتبط

مامان بنیامین ودخترك مامان بنیامین ودخترك ۳ سالگی
مامان ♥️امیرحسین♥️ مامان ♥️امیرحسین♥️ ۳ سالگی