خانما من سرما خوردم شدید میشه دمنوش دم کنم بخورم چای کوهی بخورم ؟

۹ پاسخ

فقط دمنوش به در بارداری مجازه

منم دمنوش به خوردم بهتر شدم به رو خودم دم کردم

ببین منم سرماخوردم شدیییید تنها چیزی که نجاتم داد به پخته بود
به بگیر درسته بپز آبشم بخور

من پزشكم گفته تو بارداري اصلا جگر و دمنوش نخورم
ضرر داره نخور

نه اصلا فقط دکتر

نه اصلا جوشانده نخور بده تو بارداری چای کم رنگ مایعات گرم بخور خوب میشی

فکر نکنم دمنوش ضرر داره منم سرماخوردم استامینوفن ساده با یه دیفن هیدرامین ضعیف دیفرام بهم داد

نههه اصلا . فقط ابلیمو و یکم عسل با آب گرم هیم دمنوشی مجاز نیست

چای کوهی مگه طبعش گرم نیست؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری