۳ پاسخ

سروقت خودش ببر نگران نباش چیزی نیست انشالله سبکه وپسرگلت اذیت نمیشه

17 باید ببری، پسره منم 21 مهر، ولی واکسن یک سالگی رو 13 آبان زدم، 18 ماهگی هم 13 اردیبهشت، گفت باید از واکسن یک سالگی، 6 ماه گذشته باشه

۱۷باید ببری باید کامل بگذره از اون ۱سالگیه نیاراد ۱۹اذر به دنیااومد ولی‌چون ازهمون اول واکسنش افتاد۲۵ دیگه بقیه اش به طبق افتاد عقب

سوال های مرتبط