۸ پاسخ

ن نیازی نیست اگه بچه مشکلی نداره حال عمومیش خوبه نیازی ب ازمایش نداره الکی بچه رو نبرید سوراخ سوراخ نکنید خیلی درد میکشن نمیتونن رگشونو پیدا کنن عذاب میدن بچه رو

متخصص فکر کنم آزمایش ادرار و مدفوع و خون می‌نویسه براش بهداشت نمی‌دونم

واکسن و میزنی

بعدش آزمایش کلی ی سالگی عزیزم
۲ و ۵۰۰ هزینه ازمایش پسرم شد
من بردم پیش متخصص واسش ازمایش نوشت
بهداشت هم ک قد و وزن میکنه

خیلیا تو یکسالگی بچشونو میبرم چکاپ کامل ازمایش ما مامانم میگیم بچمون اوکیه ولی خیلی وقتا کمبود ویتامین تو ازمایش هس

مثل چکاپ ماهیانه که میبرید پیش پزشکش ابنم ببرید علاوه بر قد و وزن، آزمایش خون و ادرار هم داره فکر میکنم.

از تولد تا ۶ ماهگی هر ماه و بعدش هر ۳ ماه تا ۱ سالگی و بعدش دیگه سالی یکبار بهتره که متخصص یه معاینه کلی انجام بده و اگه مشکلی چیزی باشه یه ازمایش ادرار و خون هم مینویسن

عزیزم کار خاصی نمیخاد ببر بهداشت یه واکسن داره با همون قد و وزن و اینا

دیگ بنظرم همون واکسن یک‌سالگی رو ک میزنی چکاپ هم می‌کنه بهداشت

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۳ ماهگی