۶ پاسخ

تو هفت تیر ی میوه فروشبیه همیشع داره

سلطان کدو حلوایی
تو خیابون هفت تیر

فصلش نیست من فریز میکردم برا دخترم

نه منم هر چی گشتم پیدا نکردم همشون میگفتن فصلش تموم شده دیگه پیدا نمیشه

منم تازه متوجه شدم فصلش گذشته و سخت پیدا میشه

من میوه فروشی خریدم ولی خیلی گشتم تا پیدا کردم

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی