بیخیال بابا
برو بستری کن دو روزه خوب میشه
من خودم با تغذیه و شیر دهی زردی کنترل کردم نزاشتم بره بالا
ولی پسرخالم کلا واکسن هم اعتقادندارن نمیزنن بچه هاشون ب دنیا میاد پشت گوششون حجامت میکنن
هرکی هر راه کاری داره بهم بگ
بله کنارش شیرخشت دادم چندروزه خوب شد دستگاه کرایه کردم یه روز گذاشتم دیدم بچه اذیت میشه دلم سوخت پسش دادم بردم حجامتش کردم
بدرد نمیخوره دوستم انجام داد باز بچش تا دوماه زردی داشت
دستگاه بیار خونه اجاره کن دو روزه خوب میشه حجامت هم خوبه
من برا دخترم انجام دادم فوری خوب شد
آره من برا پسرم انجام دادم . خوب بود
اره اتفاقا از اشناها انجام دادن درحد یک قطره کم خون اومد ولی زری سریع کنترل شد
اره من پسر خواهر شوهرم زردی داشت ،بعد یکی اوردن پشت گوشش باتیغ زدن بعدش خوب شد
من دوستم انجام داد فرداش زردی بچش اومد پایین خودمم نمیدونستم چند سال قبل ۵ روز بستری شد بچم خیلییی اذیت شدیم خیلیییی بازم نمیومد پایین
بچه گناه داره ، اصلا فکر کردن بهش ناراحت کنندس
برو دکتر قرص فنوباربیتال میده بهت دو سه روزه خوب میشه بچه
منکه میترسم از حجامت بچه اونم پشت گوش 😐
بله من برا پسرم انجام دادم کنارشم شیرخشت ترنجبین و بدنشو باکاسنی شستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.