نه عادی نیس...زیادع...من حالم خراب میشد میرف روی ۱۲۳رفتم متخصص قلب چیزیم نبود ولی گفت ضربان بالابرابچه خوب نیس یه قرص دادبهم
اره بابا منم همیشه ضربان قلبم همین حدوداس رو واچ چک میکنم گردش خون بیشتر میشه توی بارداری
فکر کنم عادیه یکی از بستگان ما تپش قلبش تا ۳۰۰میرف بنده خدا آریتمی بود میرف بستری میشد تا اخر بارداری تو بیمارستان
من ضربانم ۱۰۵ یا ۱۱۰ تازه الانم نفس تنگی گرفتم شاید بیشتر عادیه ولی میکن بچه داره بزرگ میشه به همه چی فشار میاد
من میرم تا ۱۴۸
اکو و همچی ام گرفتن اصلا متوجه نمیشن مشکلم چیه
برای خودت یا بچه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.