خانوما تپش قلب بالای صد تا صد وبیست عادیه ؟

۶ پاسخ

نه عادی نیس...زیادع...من حالم خراب میشد میرف روی ۱۲۳رفتم متخصص قلب چیزیم نبود ولی گفت ضربان بالابرابچه خوب نیس یه قرص دادبهم

اره بابا منم همیشه ضربان قلبم همین حدوداس رو واچ چک میکنم گردش خون بیشتر میشه توی بارداری

فکر کنم عادیه یکی از بستگان ما تپش قلبش تا ۳۰۰میرف بنده خدا آریتمی بود میرف بستری میشد تا اخر بارداری تو بیمارستان

من ضربانم ۱۰۵ یا ۱۱۰ تازه الانم نفس تنگی گرفتم شاید بیشتر عادیه ولی میکن بچه داره بزرگ میشه به همه چی فشار میاد

من میرم تا ۱۴۸
اکو و همچی ام گرفتن اصلا متوجه نمیشن مشکلم چیه

برای خودت یا بچه؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان dayana مامان dayana روزهای ابتدایی تولد
مامان دریا مامان دریا هفته بیستم بارداری