سلام میشه این آزمایش روبرام بخونین دسترسی ب دکترم ندارم

تصویر
۴ پاسخ

همه چیزت متعادله چیز نگران کننده نیست فقط گویا عفونت باکتریایی داری اونم زیاد نیست ولی بهتره ببری دکتر وگرنه همه چیزت نرمال خداروشکر

همه چیز اوکی

فقط نوتروفیل خونت ی خورده نسبت ب نتیجه ک گفته بالایت قرمزشده همین

یه آزمایش خون ساده است
چیزی نیست
کم خون هم نیستی
گروه خونی هم B مثبت

سوال های مرتبط