همه چیزت متعادله چیز نگران کننده نیست فقط گویا عفونت باکتریایی داری اونم زیاد نیست ولی بهتره ببری دکتر وگرنه همه چیزت نرمال خداروشکر
همه چیز اوکی
فقط نوتروفیل خونت ی خورده نسبت ب نتیجه ک گفته بالایت قرمزشده همین
یه آزمایش خون ساده است
چیزی نیست
کم خون هم نیستی
گروه خونی هم B مثبت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.