خانما از ۲۶هفته به بعد چ سونوگرافی یا آزمایشی میمونه ؟؟چندتا

۳ پاسخ

سونورشد هست
ازمایش گلوکزنمیدونم دادین یان

اگه از واکسن کزازت ۱۰سال گذشته ۲۸هفته باید بزنی

یدونه سونو رشد میمونه فقط
۲۶ تا ۲۸ هفته هم ازمایش تحمل گلوگزه

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو👶🏻🩵 مامان جوجو👶🏻🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان سهند مامان سهند ۶ ماهگی