آفرین بهت اولینت خوب شده.😍
.....
سلام مامانای عزیز( گــروه )زدیم تو ایتــا و تمام مامان های گهــواره اونجا چت میکنن تمام سوالات شما رو مامان های باتجـربه جواب میدن بصورت علمی و منطقی و کنار هم خیلی چیزها برای رشد کودک یاد خواهیم گرفت و همچنین در مواقع سخت کنار شما خواهیم بود که به راحتی از این چالش ها عبور کنید منتظر شما هستیم کنار هم مشکلات کودک خودتون با یه مشاوره درست که حاصل تجـربه های صحیح که در زندگی مامان های باتجربه کسب شـده بسادگی حـل میشـه کافیـه خودت بخوای که کمکت کنیم
مشاوره دارویی/خواندن نتیجه آزمایش/ارتباط بامـامـا
😍 مطالب آموزنده هم میزاریم 😍
آیــدی ایتـا😍👇
@ninigap
وقتی سرچ کردید بعد روی قسمت عناوین بزنید تا اسم ایدی براتون مشخص بشــه خوش اومدین پیام بدین لینک گروه براتون بفرستم😘
عالی شده😋
نوش جان
بچه های منم عاشق ته چینن
یه لایه هم بادمجون سرخ کن بزار عالی میشه
نوش جان
اولین بار که ته چین درست کردم روزی بود که نامزدم آزمون دکتری داشت و قرار بود ببرم پارک روبروی دانشگاه با هم بخوریم. تازه نامزد کرده بودیم. یادش بخیر. خوشگل و خوشمزه شد
نوش جونتون 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.