منم ۲ روز مونده هیچ علاعمی ندارم فقط سینه سمت راستم بعضا تیرمیکشع...از پی ام اس هم این ماه خبری نبود
منم دو روز مونده .کمردرد و دل دردم و سردرد و گلاب به روتون یبوست شدید .شبا هم معدم از داخل داغ میشه احساس گرمی میکنم جوری که تهوع میگیرم . امروز صبح بی بی زدم حتی خط c هاله نیوفتاد چه برسه به t😅انشالله که هممون باردار باشیم 😍🌱🙏
منم دو روز بیایید تست بزنیم ب نظرم نمیدونمم
منم دوروز مونده بهش ولی هیچی علائم ندارم فقط سردرد و سر گیجه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.