۴ پاسخ

منم ۲ روز مونده هیچ علاعمی ندارم فقط سینه سمت راستم بعضا تیرمیکشع...از پی ام اس هم این ماه خبری نبود

منم دو روز مونده .کمردرد و دل دردم و سردرد و گلاب به روتون یبوست شدید .شبا هم معدم از داخل داغ میشه احساس گرمی میکنم جوری که تهوع میگیرم . امروز صبح بی بی زدم حتی خط c هاله نیوفتاد چه برسه به t😅انشالله که هممون باردار باشیم 😍🌱🙏

منم دو روز بیایید تست بزنیم ب نظرم نمیدونمم

منم دوروز مونده بهش ولی هیچی علائم ندارم فقط سردرد و سر گیجه

سوال های مرتبط