قند ۱۲۷ واسه بچه خوبه یان

۶ پاسخ

عزیزم شرمنده من فکر کردم گفتی قد ؟؟؟الان تاپیکارو خوندم متوجه شدم قند گفتین ببخشید تورو خدا
عزیزم قند پسرم ی بار آزمایش داد ۱۰۹ بود ب شدت ترسیدم پیش دکتر اطفالم بردم گفت چیزی نیست احتمالا شب قبلش در خوردی کرده
کگدیکه من ن شب داشتم ن روز ی ماه کامل رعایت کردم براش و بعدش قند دوساعته دادم براش هردوتاش نرمال بود
گاهی قند از روز گذشته و شب گذشته تاثیر داره
حتما قند دوساعته بده براش

بالاست

خیلی چیزا مهمه اینکه چند ساعت ناشتا باشی با رژیم با دارو اینقدره یا تغذیه عادی
با کمی مراعات میتونی پایین بیاریش

برا چ سنی ؟؟؟؟؟؟پسر من ۵ سال و نیمه ۱۲۵ فکر کنم

ناشتا؟؟خیلییی بالاس ،باید زیر صد باشه

نه خیلی بالاست

سوال های مرتبط

مامان آوا و اِلا مامان آوا و اِلا ۲ سالگی
مامان 💙یه پسرناز💙 مامان 💙یه پسرناز💙 ۱۷ ماهگی
مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی
مامان شاهان و آیهان🥹 مامان شاهان و آیهان🥹 ۲ سالگی
مامان دخمل و تودلی🫀 مامان دخمل و تودلی🫀 ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان 🩷ماه وخورشید🩷 مامان 🩷ماه وخورشید🩷 ۱ سالگی