عزیزم شرمنده من فکر کردم گفتی قد ؟؟؟الان تاپیکارو خوندم متوجه شدم قند گفتین ببخشید تورو خدا
عزیزم قند پسرم ی بار آزمایش داد ۱۰۹ بود ب شدت ترسیدم پیش دکتر اطفالم بردم گفت چیزی نیست احتمالا شب قبلش در خوردی کرده
کگدیکه من ن شب داشتم ن روز ی ماه کامل رعایت کردم براش و بعدش قند دوساعته دادم براش هردوتاش نرمال بود
گاهی قند از روز گذشته و شب گذشته تاثیر داره
حتما قند دوساعته بده براش
بالاست
خیلی چیزا مهمه اینکه چند ساعت ناشتا باشی با رژیم با دارو اینقدره یا تغذیه عادی
با کمی مراعات میتونی پایین بیاریش
برا چ سنی ؟؟؟؟؟؟پسر من ۵ سال و نیمه ۱۲۵ فکر کنم
ناشتا؟؟خیلییی بالاس ،باید زیر صد باشه
نه خیلی بالاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.