سلام کسی دکتر نفیسه انصاری میشناسه ؟زایمان هاش چجوریه؟

۱ پاسخ

دکتر خوبیه اگه منظورت سزارین یا طبیعیه.اولویت اولش طبیعیه

سوال های مرتبط