بنظرم ربطی نداره اصلا هر بدن متفاوت هست
منم شنیدم پسر گرسنه تر میشی ولی بازم بدن با بدن فرق داره نیاز بدنت با یکی دیگ کاملا متفاوت هست هرکسی تو بارداری ممکنه ی جور باشه
منم دخمل دارم دوتا ولی اشتهام عادی بود
بچم دختر بود و کلا اشتها و میلم ب غذا صفر شده بود جوری ک از اول بارداریم ۴ کیلو کم کردم
بچم دختره و همش گشنمه ولی هربار که گشنه میشم در حد دو سه تیکه میخورم و بیشتر چیزای مقوی مثل بادوم درختی و انجیر که خودم چاق نشم ولی بچه وزن بگیره
من شنیدم بارداری پسر ادم زیاد گشنش میشه
من اصلا سیرمونی نداشتم حس مسکردم اون قسمت مغزم ک پیام سیری میفرستاد فلج شده بود😂😂 روز زایمان ۲۵ کیلو اضاف کرده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.