من ۱۲ هفته و ۲ روز رفتم سونو زده بود ۱۲ هفته و ۴ روز تو هم برو شاید برا توهم هفتت بیشتر باشه
من رفتم آن تی برام زده ۱۱هفته و ۵روز اگه ۱۳هفته بری بهتره
من 13هفته و 3روز رفتم از 11تا اواخر 13هفتگی وقت هس
ن من ۱۱ هفته و ۴ روز رغتم تازه
نه منم دقیق ۱۲ هفته رفتم انتی گفتن ۱۲ هفته و یک روزه
منم به امید خدا 12هفته سونو دارمم
نه منم دکتر ۱۲ هفته فرستاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.