۱۲هفته دقیق برم برا سونو ان تی

زود نیست؟؟؟

۷ پاسخ

من ۱۲ هفته و ۲ روز رفتم سونو زده بود ۱۲ هفته و ۴ روز تو هم برو شاید برا توهم هفتت بیشتر باشه

من رفتم آن تی برام زده ۱۱هفته و ۵روز اگه ۱۳هفته بری بهتره

من 13هفته و 3روز رفتم از 11تا اواخر 13هفتگی وقت هس

ن من ۱۱ هفته و ۴ روز رغتم تازه

نه منم دقیق ۱۲ هفته رفتم انتی گفتن ۱۲ هفته و یک روزه

منم به امید خدا 12هفته سونو دارمم

نه منم دکتر ۱۲ هفته فرستاد

سوال های مرتبط

مامان کُنجِد
🥺🍼 مامان کُنجِد 🥺🍼 هفته چهاردهم بارداری