۱۱ پاسخ

وقتی دندونش پیله میکنه فقط شیرخشک

نیارادم این‌جوریه تنهانیستی

اره گلم طبیعیه پسره منم حتی یکماه پیش دوهفته لب به غذا نزد فقط شیر بعد دندونش بیرون زد دوباره شروع به غذا کرد

اره گلم پسر من امروز با بدبختی دو قاشق بهش دادم که اونم تف کرد بیرون یه هفته س دوباره غذا نمیخوره بمیرم براش تازه داشت خوب میخورد دندونای اسیاباش داره میاد

همدردیم الان مادر💔

اره گلم پسرمنم همینه

دختر من فقط کوکو سیب زمینی میخوره، منم دیگه مجبورا براش هرروز درست میکنم

اره تو دندون مخصوصا نیش کلا فقط شیر میخوره

وای آره دقیقا تاپیک دیروز منم همین بود

گاهی عمررررررااااااا بخوره گاهی با التماس دوقاشق کوچیک گاهی میخوره اونم اگه دامادمون بهش غذا بده بشدددددت با شوهر خواهرم رفیقه😂

اره عزیرم نمیخوره پسر منم

سوال های مرتبط