ن من طبیعی بود دخترم تو ۴۱ هفته بود دنیا اومد
میگن زایمان دوم احتمالا زودتر زایمان کنی اگه بمونی تا ۳۹ ممکنه دردت بگیره واسه همین شکم دوم ب بعد رو ۳۸ هفته عمل میکنن
شکم دوم احتمال اینکه بچه زودتر به دنیا بیاد بیشتره بخاطر همین ریسک نمیکنن و چند روزی زودتر از اولی به دنیا میارنش البته فقط موقع سزارین
من بارداری اولمه بخاطر شرایطم ۳۷هفته ۵روز بچه رو برمیداره
منم سزارین بودم 38 هفته 2 روز بود رفتم
برامن هردو بچم ۳۸ هفته بدنیا اومدن
شکم اولو دوم مگ تعیین میکنه ک بچه کی بدنیا بیاد🙁
بمن گف ٣٨
چون شکم دوم احتمال زودتر به دنیا اومدن بچه بیشتر
شکم دوم مگه چند هفته به دنیا میاد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.