چرا بچه اول رو ۳۹ هفته میارن؟؟؟ به من گفت شکم اولته

۹ پاسخ

ن من طبیعی بود دخترم تو ۴۱ هفته بود دنیا اومد

میگن زایمان دوم احتمالا زودتر زایمان کنی اگه بمونی تا ۳۹ ممکنه دردت بگیره واسه همین شکم دوم ب بعد رو ۳۸ هفته عمل میکنن

شکم دوم احتمال اینکه بچه زودتر به دنیا بیاد بیشتره بخاطر همین ریسک نمیکنن و چند روزی زودتر از اولی به دنیا میارنش البته فقط موقع سزارین

من بارداری اولمه بخاطر شرایطم ۳۷هفته ۵روز بچه رو برمیداره

منم سزارین بودم 38 هفته 2 روز بود رفتم

برامن هردو بچم ۳۸ هفته بدنیا اومدن
شکم اولو دوم مگ تعیین میکنه ک بچه کی بدنیا بیاد🙁

بمن گف ٣٨

چون شکم دوم احتمال زودتر به دنیا اومدن بچه بیشتر

شکم دوم‌ مگه چند هفته به دنیا میاد؟

سوال های مرتبط