من روغن بایو اویل استفاده میکنم و خیلی راضی ام
من ازاول همچی زدم بخوادبخوره میخوره
من دکترم کرم هیدرودرم نوشت برام
فعلا که ترک نخورده
زیتون خیلی خوبه
بیبی اسکین میزنم، فعلا که ترک نخورده ، حالا تا ببینم چی میشه
من از 17هفته ی نقطه زدم الان زیاد شده اما چه نارگیل چه زیتون که میزنم شل میشه شکممم
روغن زیتوت
من ماستلا گرفتم
تا الان ک خبری نیست از چیزی
کرم ضد ترک MND
زوده روغن نزن شکمت شل نکنه
روغن نارگیل یا زیتون
من نارگیل میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.