دخترا یه کرم یا روغن بگین بزنم شکمم ترک نخوره

۱۲ پاسخ

من روغن بایو اویل استفاده میکنم و خیلی راضی ام

من ازاول همچی زدم بخوادبخوره میخوره

من دکترم کرم هیدرودرم نوشت برام
فعلا که ترک نخورده

زیتون خیلی خوبه

بیبی اسکین میزنم، فعلا که ترک نخورده ، حالا تا ببینم چی میشه

من از 17هفته ی نقطه زدم الان زیاد شده اما چه نارگیل چه زیتون که میزنم شل میشه شکممم

روغن زیتوت

من ماستلا گرفتم
تا الان ک خبری نیست از چیزی

کرم ضد ترک MND

زوده روغن نزن شکمت شل نکنه

روغن نارگیل یا زیتون

من نارگیل میزنم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گلاره مامان گلاره هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۳ ماهگی
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری