اروغشو میگیری بچم اوایل اروغشو میگرفتم بالا نمیآورد یه مدتی اگه آروغ نمیزد ول میکردم بالا میآورد اما از یه جایی ببعد متوجه شدم بالا آوردن بخاطر آروغ شه بعد اینکه شیر میدم اگر آروغ زد که ف بها اگر هم نزد چند دقیقه بعد دو باره بلند میکنم حالت ایستاده رو به پایین میگیرم آروغ میزنه اینجوری فک میکنم زودتر هم آروغ میزنه
حتما رفلاکس هستش سرشو وقتی میخابع شیب دار بزار
شیر دفعاتشو زیاد کن تعداد هر بار شیر خوردن رو کم
ببرش دکتر پودر امپرازول میده بهش
شاید رفلاکس داره ببر دکتر پودر میده با آب قاطی کنی بدی بهش اون خوب میکنه حالشو
مقدار شیرو کم کن تعداد وعده رو زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.