دارم میرم سنو انومالی دعا کنید بچم صحیح و سلامت باشه 🙏🏻🥺

۷ پاسخ

انشالله توام برامن دعا کن دعاکن بچم سالم باشه رفتم سونوصدای قلبش بشنوگ

اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

انشاالله که همه چی خوبه عزیزم

اینشالا عزیزم ❤️🤲

ان شاالله سالمه عزیزم

ایشالله که همه چی خوبه

انشالله🫂.

سوال های مرتبط

مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری