۶ پاسخ

عزیزم منم. دو قلو دارم این علایم عادی منم داشتم و هنوزم ک دارم بخاطر اینه ک جا ندارند بچرخن میان پهلو ها دنده ها و پهلو ها درد میگیرع

یه دکتر برو

اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

میگن شکمت جا باز نمیشه

برو دکتر و خیلی خوب استراحت کن آب هم زیاد بخور

پهلوهام هردوطرف میخوان منفجر شن

سوال های مرتبط