عزیزم منم. دو قلو دارم این علایم عادی منم داشتم و هنوزم ک دارم بخاطر اینه ک جا ندارند بچرخن میان پهلو ها دنده ها و پهلو ها درد میگیرع
یه دکتر برو
اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
میگن شکمت جا باز نمیشه
برو دکتر و خیلی خوب استراحت کن آب هم زیاد بخور
پهلوهام هردوطرف میخوان منفجر شن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.