پاهای دخترم ب شدت سرده از چی میتونه باشه

۴ پاسخ

دختر من دست و پاش سرده

دخترمنم همینجوریه با دکترش مشورت کردم گفت بخاطر کم بودن ویتامین دیه چون بچه هامون متولد زمستونن آفتاب و مهتاب ندیدن

پسر منم همینطوره نمیدونم چرا

پسر منم همین طوره نمیدونم مال چیه🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان آوان🩷 مامان آوان🩷 ۹ ماهگی