۵ پاسخ

کریر فقط موقع مرخص شدن از بیمارستان لازم میشه که نوزاد رو داخلش میزارن وحمل میکنن. داخل بیمارستان جا گیره. خود بیمارستان تخت نوزاد با ارتفاع های قابل تنظیم داره. فقط اگه دوست داشتی یه تشک نرم کوچیک یا یه پتوی نرم واسه بچه که زیرش بزاری چون تخت نوزاد خیلی سفته.

نه سنگینه

کریر چیز خوبیه
خصوصااگر دوست نداری بقیه بغلش کنن

نه حداقل باید دو سه ماهه بشه تا بزاری توش ولی خیلی بدرد بخوره

نه کریر واقعا لازم نمیشه تو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان دانیال و جانا مامان دانیال و جانا هفته سی‌وششم بارداری