مامانا نوزادی که تازه به دنیا اومده میشه تو صندلی ماشین گذاشت؟؟

۷ پاسخ

عزیزم بستگی داره صندلی ماشینت برای چه سنی باشه بعضیا یک سال به بالان

من خیلی تخقیق کردم دیگه تصمیم جدی گرفتم که برم صندلی ماشین بگیرم که از بدو تولد داخلش بزار بعد که رفتم مغازه دیدم حتا اونا که نوشته از بدو تولد بازم مناسبش نیستن… مگه مارک های خارجی خیلی گرون مثل کیکابو… دیگه ناچارا یه کریر گرفتم که داخل اون بزارم تا سه چهارماهگی بعد صندلی بخرم اخه دیسک و گردن درد دارم نمیخواستم به بغل عادت کنه…

بله صندلی ماشین هایی که از صفر هستن، البته باز به درشت و ریز بودن بچه و همچنین راحتی صندلی بستگی داره..

نه تا ۶ ماهگی مجاز نیست

بعضی صندلیا از ۰ دارن ولی اکثرا از ۶ ماهه

اگر میخای کاری دست بچه ات بدی برو سوارش کن
مگه از جون بچه ات سیر خوردی

اره عزیزم از بیمارستان که میاد بیرون میشه گذاشتش تو صندلی ماشین
ماما اینحرفو میزد

سوال های مرتبط