من
هنوز دارم
گریه میکنم ، انگیزه ندارم ، نوسان خلقی دارم
دقیقا منم هنوز دارم هی میگیره ول میکنه🥺🤦♀️
منم همش گریه میکرم الان یکم بهتر شدم
ممن همش گریه میکردم
من هرروز بدتر وشکاک تر دارم میشم
نمیدونم شایدم حس شیشمم
واقعا حالم بده
من گرفتم 🤣🤣 ناگفته نماند از بدو تولدم افسردم منتهی کمو زیاد میشه🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.