۶ پاسخ

من
هنوز دارم
گریه میکنم ، انگیزه ندارم ، نوسان خلقی دارم

دقیقا منم هنوز دارم هی میگیره ول میکنه🥺🤦‍♀️

منم همش گریه میکرم الان یکم بهتر شدم

ممن همش گریه میکردم

من هرروز بدتر وشکاک تر دارم میشم
نمیدونم شایدم حس شیشمم
واقعا حالم بده

من گرفتم 🤣🤣 ناگفته نماند از بدو تولدم افسردم منتهی کمو زیاد میشه🤣

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی