۸ پاسخ

من داخل یخچال میذارم

من تو یخچال، خیالم راحت تره

یخچال

من گذاشتم یخچال دگ داریم میریم تو گرما جوجو میزنه حیفه

داخل یخچال

یخچال

داخل یخچال
چون ممکنه شپش بزنه

هیچ فرقی نمیکنه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه جون مامان پناه جون ۷ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی