۱۱ پاسخ

من از اول همینجوری شدم🤣
قبلا دوساعت گشنه بودم هیچی نمیشد
الان ده دقیقه گشنه باشم سردرد میشم شایدم بشینم گریه کنم🤣

من از اول همینطوریم بیهوش میشم نزدیک غذا میشه چشام بسته میشه قشنگ 😂😑

من از الان اینطوری هستم😂

منم همینجوریم

منم اینجوری ام

هفته های بعدی بهتر میشی

منم همینجوری ام انگاری اون بچه اون داخل داره گریه می‌کنه غذا بدین بهم🥹😂

من هم همینطور

من از اول بارداری تا الان اینجوریم

من از اونا بودم ک روزی ۱۶تا ۱۸ساعت فست میموندم
الان ب ده دیقه نمیرسه خونه رو اتیش میزنم گشنم شه😄🥴ن ک دس خودم باشه انگار جونم داره بالا میاد

من از ماه اول اینطور بودم الان بهتر شدم برعکس

سوال های مرتبط