۸ پاسخ

منم گشنم میشه اما کافیه ی لقمه بخورم دقیقا شکمم میخاد بترکه انگار ب قول شما ی گاو خوردم خودم تعجب میکنم ازین فشار میگم مگ چقد خوردم اخه☹️

قرص معده استفاده کنید دکتر میده بهشون بگید

منم تو هفته تو هستم همین جوری ام

من که باز هرچی میخورم ضعف میکنم نمی‌دونم چیکار کنم نخورم 😂

یذره ابمیوه میخوردم شکمم داشت میترکید همش میومد تو دهنم اصلا حس گرسنگی نداشتم

منم کم اشتها شدم

منم هم هفته شما بودم همینجوری بودم بعد خوب شدم تاثیر هورموناس

عزیزم عادیه ولی سعی کن حتما چیز های مقوی بخوری میان وعده های قوی تخم مرغ و گوشت اینا به اندازه کافی بخوری که نینی جون بگیره

سوال های مرتبط