اها اینم بگم که ماساژ با روغن زیتون هم عالیه
هم کل بدنش هم دور نافش در جهت عقربه های ساعت
مامانِ عزیز
اول اینکه از الان استانه ی تحمل و حوصلتو ببر بالا چون این کولیک تا ۶ماهگی ادامه داره( بعضی نوزادا بعداز ۴۰ روزگی خوب میشن
بعضیا بعداز ۲ماهگی و بعضیا بعداز ۶ماهگی و بعضیا تا یسال هست باهاشون)
موقع شستشوی نینی هر روز شکمشو بگیر زیر اب ولرم و ماساژش بده، حموم اب ولرم رو به گرمی که اسیب نرسونه خیلی موثره_ قنداق کردن_ به ۱ماه که رسید حتما ببرش دکتر واسش قطره بنویسه( اینم بگم قطره ها اصلا خاصیت درمانی قطعی ندارن و فقط مسکنن، من خودم بعداز ۳تا قطره ی متفاوت اخرسر دکتر گریپ میکسچر داد که واقعا قطره ی خوبیه)
یوقتا بغلش بگیر و شکمشو بچسبون به شکمت و فشار اروم وارد کن خیلی خوبه و راحتش میکنه من همیشه پسرمو اینجوری بغل میگیرم تو مواقعی که تشدید میشه
بعضی ها 40 روزگی بعضی ها 4 ماهگی
من با بدبختی میخوابونم فقط ۱۰ دقیقه بعد با گریه پا میشه...شب و روز
بی قراریش در چه حده؟
بعضیا تا ۳ با ۴ ماهگی بعضیا ۷ ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.