۶ پاسخ

من خوردم چیزی نشد

والا من میخورم

نخور گلم

به خاطر سردیش میگن استخون درد نگیری بعدا اما من خوردم بخور الان سرد نیس هوا که بعدش خرما بخور یا کنجد و گردو

فعلا نخور خوب نیس

وا بخور هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۱۴ ماهگی