۱۱ پاسخ

تکون خوردن یا نبض حس نمیکردی؟

نه بابا برو جای دیگه باز چک کن

عزیزم یه سوال
استرس و ناراحتی زیاد نداشتی؟

اولش حتما یه جای دیگه هم برو سونو که مطمن باشی اشتباه نشده

منم برای انتی که رفتم گفتن جنین رشد نکرده از ۸ هفته، کورتاژ کردم، خدا کمک کنه به هممون

عزیزه دلم
میدونم چقدر برات سخته
مراقب خودت باش

الهی بگردم انشاءالله خدا جاشو برات پر کنه جانم 🫂

متاسفم عزیزم ..اگه چند تا سونو رفتی گفته نمیزنه باید سقط کنی ...برای منم تو 13هفته ایست قلبی کرده بود..من تو خونه سقط کردم اما پدرم در اومد چون خونریزی زیاد داشتم بعد من چون خونه سقط کردم تو حموم جنین گرفتم و به مراجع تقلید که گفتم گفتن باید دفن بشه ..همسرم برد دفن کرد 😥😥

برا منم ۷هفته نزد💔کورتاژ شدم ۱۸روزه

ميفهممت
اين بلا سرم اومده
ايست قلبي...بي دليل

بگردم🥺🥺🥺چقد سخته

سوال های مرتبط