۵ پاسخ

من صبا دادم چهارراه طالقانی..
ولی انقد ک اینجا میگفتن خوفناک نبود واقعا😅

آره

من اولش خیلی استرس داشتم میگفتن نمیشه اون شربت خورد وخیلی حرفا دیگه ولی ی ازمایش عادی بود برام جوابش اوکی بود

تاپینگمو بخود شاید به دردت بخوره

من ۳شنبه قراره بدم ،
سر پسرم دادم اصلا چیز قولی نیست انقدر راحته ، به بعضیا نگاه نکن واسه خودت تلقین منفی نساز ، صبح زودم برو تا ۱۰،۱۱ تموم شه که زیادم گرسنه نشی

سوال های مرتبط

مامان فندوقی😍🌰🩷 مامان فندوقی😍🌰🩷 ۹ ماهگی
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهشتم بارداری