من صبا دادم چهارراه طالقانی..
ولی انقد ک اینجا میگفتن خوفناک نبود واقعا😅
آره
من اولش خیلی استرس داشتم میگفتن نمیشه اون شربت خورد وخیلی حرفا دیگه ولی ی ازمایش عادی بود برام جوابش اوکی بود
تاپینگمو بخود شاید به دردت بخوره
من ۳شنبه قراره بدم ،
سر پسرم دادم اصلا چیز قولی نیست انقدر راحته ، به بعضیا نگاه نکن واسه خودت تلقین منفی نساز ، صبح زودم برو تا ۱۰،۱۱ تموم شه که زیادم گرسنه نشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.