۴ پاسخ

من زیاد نمیبرم چون میگم عادت میشه براش اگه یروز نبرم اذیت میشه

نبردم تا حالا ولی دوست دارم ببرمش ببینم چیکار میکنه

با کالسکه میرید؟نزدیکه؟
برا ما یکم دوره میترسم برم نتونم کنترل کنم کالسکه رو

بله هر روز، ولی بیشتر دوس داره بچه ها رو ببینه باهاشون بازی کنه ، تاپ دوس نداره😁

سوال های مرتبط