خانما یه آزمایش دادم برای کبد
ویتامین دی
تیروئید نگاه کنید ببینید خوبه

تصویر
۲ پاسخ

اره قرص تیروئید میخورم از اول بارداری من فک کردم اینبار دیگه خوب شده یعنی باید دوباره مصرف کنم خسته شدم

تیروئیدت کم کاره.قرص میخوری؟آنزیمای کبدی هم بالا هست.ویتامین دی نرماله

سوال های مرتبط

مامان آیلارخانوم 🩷 مامان آیلارخانوم 🩷 ۸ ماهگی
مامان حسنا گلی💕🥺 مامان حسنا گلی💕🥺 ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد